Internet nezaručuje úspěch
Pokud chce někdo soukromě podnikat, má k tomu v dnešní době nepřeberné množství možností. A musí si v zásadě jenom vybrat to, v čem má naději uspět. Protože beznadějné obory logicky nemohou přitahovat, nikdo nepodniká jenom proto, aby nakonec nevyhnutelně zkrachoval.
Někdo tak podniká v našem reálném světě tradičním způsobem, tak, jak je to známo už od dávných dob, předcházejících internetu. A někdo raději vsadí právě na ten zrovna zmíněný internet. Každý má na výběr, každému co jeho jest.
Když se někdo zamýšlí nad tím, že by podnikal v nějaké té takzvané kamenné provozovně, může tak učinit stejně jako mnozí jiní. A když někoho přitahuje spíše internet, ať si klidně vybere tento.
Ovšem pozor! Nikdo by neměl žít v přesvědčení, že je na internetu byznys jednodušší. Jistě, je tu teoreticky daleko větší naděje na nalezení dostatku zákazníků, protože je uživatelů internetu, kteří zde mají přístup na jakýkoliv web, skutečně nepočítaně, ale nikdy není jisté, že vůbec někdo z té spousty lidí právě určitou konkrétní nabídku nalezne. Nejednou je pravděpodobnější, že spíš zaujme kamenná provozovna náhodného kolemjdoucího, než že najde někdo ze spousty lidí na internetu právě určitou nabídku, jež je vyvěšena tady. A už vůbec by se nemělo doufat, že ten, kdo neuspěl v reálném světě, uspěje automaticky na internetu.
Ale přesto to není na síti ani daleka tak beznadějné, jak by to po přečtení těchto řádků mohlo vypadat. Protože neúspěchy sice hrozí, ale často je lze překonat s využitím reklamy. Která nemusí ovlivňovat jenom naše uživatele internetu, ale klidně i hodně vzdálené cizince, sedící u počítače kdesi v dálavách.
A tak třeba dokáže ovlivnit PPC reklama USA, ale určitě nemíjí obdobná PPC reklama Německo ani jiné světové končiny. A když je tato dokonalá, zabírá víc než efektivně a neplatí se u ní nadarmo.