Aby člověk trpěl méně
Stát se může, jak je známo, kdykoliv cokoliv. A to jak něco pozitivního, tak i negativního. Můžeme tak například vyhrát nějaký ten ohromný jackpot, ale naopak také můžeme přijít k úrazu, který pro nás bude mít trvalé následky. Tu první možnost bychom si pochopitelně zvolili daleko raději, jenže to druhé je bohužel častější. Spíše než nějaká výhra nás potká nehoda, která zaviní, že už na tom nebudeme nikdy tak dobře jako dřív.
Není to jistě příjemná myšlenka, ale myslet na to zkrátka musíme. Protože je-li člověk na to nejhorší připraven, daleko snáze se mu to podaří zvládnout, pokud už k tomu nešťastnou shodou okolností dojde.
Každý by tak měl například vědět, že je-li mu způsoben úraz dejme tomu při dopravní nehodě, ale i ve škole, v obchodním centru nebo podobně, může mít při splnění všech podmínek nárok na odškodnění. Což je zejména v případě úrazů s trvalými následky hodně důležitá věc, protože by se člověk bez takového odškodnění v podobné situaci dostal do velice komplikované situace.
Taková oběť nějaké podobné nehody by prostě měla být náležitě odškodněna příslušnou pojišťovnou. A proč píši ‚měla by‘? Jednoduše proto, že pojišťovny jenom nerady vynakládají své peníze, a proto tyto nejednou hledají způsoby, jak vzít poškozeného na hůl. A dokážou toho vymyslet věru dost.
A proto by měl poškozený vždy vědět, na koho se obrátit, když se cítí odškodněn nedostatečně. Měl by vědět, kdo mu pomůže dosáhnout vyššího odškodnění, na které má podobný člověk nárok. A taková profesionální pomoc se tu naštěstí nabízí. A nikdo díky ní nemusí akceptovat pouhou almužnu od pojišťovny, s tím, že se nedokáže s takovou institucí pustit do křížku. Protože profesionálové mají páky, jak pojišťovny k placení skutečně přimět. A je-li to opodstatněné, dokážou v zájmu svých klientů prosadit vše, co se jenom prosadit dá.